Kevään uutuus - juoksijoiden kuuma ryhmä!

Naisten10 kuumaryhmaJuhlavuoden jälkeen on uudistusten aika! Naisten Kympin reitti kulkee tänä keväänä uusia teitä ja perinteisen neljän lähtöryhmän lisäksi on tullut viides ryhmä – reitille ensimmäisenä starttaava juoksijoiden kuuma ryhmä.

Lue lisää...

Miten omalla liikkumisella voi vaikuttaa kehitysmaiden lasten elämään?

kunnollatehtyMiten omalla liikkumisella voi vaikuttaa kehitysmaiden lasten elämään? Miten voit omalla kunnon kohotuksella saada aikaan hyvää? Liiku hyvää itsellesi ja Tansanian koululaisille toukokuussa. Kunnolla Tehty -kampanja tarjoaa mahdollisuuden auttaa – mukavalla tavalla, omaa kuntoa kohottaen. Rekisteröidy mukaan Kunnon Tekijäksi, aseta liikuntatavoitteet ja mieti minkälaisen lahjoituksen haluaisit kerätä. Pienetkin lahjoitukset ovat tervetulleita! Lahjoituksia kerätään omista verkostoista, kavereilta, sukulaisilta ja tutuilta. Ja mikä parasta, kannustineurot kannustavat Sinua omaan tavoitteeseesi, jota ei voi enää perua! Voit myös rekisteröidä oman harrastusporukkasi Kunnon Tiimiksi.

Lue lisää...

Uusi Fit-lehden tarjoama treenivinkkisarja alkaa!

fit250 710x445 kuva1Enää yhdeksän viikkoa Naisten Kymppiin! Fit-lehti tarjoaa sinulle joka viikko uuden innostavan treenivinkin.

VINKKI #1
Aloitteleva juoksija lähtee peruskunnon rakentamisesta. Parhaiten kunto kasvaa matalatehoisella, helpolta tuntuvalla harjoittelulla – mikä ei myöskään tapa juoksuintoa alkuunsa. Aloita siis rauhallisesti kävelyä ja juoksua vaihdellen. Katso kellosta aikaa ja juokse minuutti. Hidasta seuraava minuutti kävelyksi. Juokse taas minuutti ja niin edelleen. Kun kunto kasvaa, voit pidentää juoksupyrähdyksiä useampaan minuuttiin. Ensimmäisten lenkkien ei tarvitse kestää tuntikaupalla, mutta kävelyä ja hölkkää vuorottelemalla huomaat jaksavasi pitempään kuin luulitkaan!

Pääyhteistyökumppanit

paayhteistyokumppanit

Yhteistyökumppanit

yhteistyokumppanit